Ilus aeg

See lugu algab reedeõhtutest. Siis kui ma noor olin :) olid reede õhtud ikka kuidagi erilised, kooli- või töönädala lõppemise kergenduse ja eesootava elevuse mõnus kooslus. Siis ma sain lapsed ja algasid aasta ringi kestvad 24/7 valved sellel ametipostil. Veel hakkasin iseenda ülemuseks ja sain ise valida, millised 7 päeva nädalas ja 18 tundi ööpäevas ma lisaks laste kasvatamisele tööd teen. Kõik päevad nädalas olid täpselt ühtmoodi tegemistega. Mõnikord oli ainult tavapärasest elavam sagin kodupoe juures. Ilusaks tehtud elevil inimesed (kes ostsid enamasti alkoholi ja kondoome :)) tuletasid aegajalt meelde, et reede õhtud veel eksisteerivad. Teistel, mitte mul.

Kuskilt jäi mul sügisel kõrva laulujupp "laula mu laulu helisev hääl" ja see tundus piisavalt intrigeeriv, et guugeldada. Sain teada, et on olemas selline saade ja et juba teist hooaega (meil telekat pole ja keegi pole mu Facebooki seinal neid laule jaganud ka ja nii ma selle asja siiani maha maganud olengi) Vaatasin ja sain teada, et need on nauditavad ja liigutavad saated. Nüüd mul on ongi jälle täiesti erilised reedeõhtud, kus ma pärast laste magama panemist ja toa koristamist vaatan järele ühe Laula mu laulu osa. On mida oodata. Elevus missugune :) 

Kui ma viimati ennast reede õhtut nautima sättisin sain toreda üllatuse osaliseks järelvaatamise alguses mänginud reklaamis - nägin seal Loonalapse nukke! Nagu oma lapsed oleks telekas :)



Kunagi uuriti, et kas Loonalapse nukumajanukud saaks osaleda ühe klipi filmimisel. Teadsin, et pere, kuhu Loonalapse viimane nukuperekond oli kolinud, oli nii vastutulelik, et saatis oma nukukesed pealinna võtetele. Rõõm on näha, et nüüd ongi Loonalapse nukkudel oma murdsekund sulni muusikaga lummavas filmikeses. 

Nautige ilusat aega! Loonalapse nukumajanukud vilksatavad korraks 23. sekundil ;)


Ja klipi sõnum ei saakski paremini kogu seda teemat kokku võtta: "Kõige ilusam aeg on oma pere, lähedaste ja sõpradega veedetud aeg. Aeg-ajalt tasub endale seda meelde tuletada." Ma ei igatse ikkest-vabanemise-tundega reede õhtuid, sest mul on võimalus olla iseendana ja maitsta vabadust igas päevas. Ma ei igatse tühja elevust, kui on võimalus olla kogu aeg tasakaalus. Ma ei igatse midagi muud, sest kõik, mida vaja, on juba olemas.

Ilusat aega!

PS Need nukud väärivad omaette postitust ja kunagi nad kindlasti selle ka saavad :)

Kommentaarid